Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że aż 85% produktów innowacyjnych to rynkowa porażka. Co jest kluczem do sukcesu? Przedstawiamy 11 sposobów na rynkowy sukces.
Biuletyn Obsługi Klienta objął patronatem medialnym tegoroczne edycje konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka. W pierwszym, tegorocznym wydaniu Biuletynu publikujemy wywiad z przedstawicielem Organizatora – Marcinem Sosno
Tu odbywają się narady i szkolenia. To miejsce ważnych spotkań z partnerami biznesowymi. Podejmowane są tu kluczowe decyzje m.in. planowanie budżetu.
Bonami – po sukcesie w Czechach – czas na Polskę!
W raporcie „Cztery osobowości – jeden rynek pracy” wyraźnie widać, że pracownicy doskonale wiedzą, jakie oczekiwania mają wobec pracodawcy.
Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych mają b
W 2018 roku najważniejsze wyróżnienie od Naspers - Founder Award trafiło w ręce Michała Borkowskiego, współzałożyciela Brainly - największej na świecie edukacyjnej sieci do wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) dla uczni�
Ukazała się najnowsze publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Dialog i budowanie relacji z interesariuszami - podręcznik dla firm”.
Proces automatyzacji i robotyzacji różnych gałęzi biznesu widoczny jest na polskim rynku już od wielu lat. Jednak nie wszystkie firmy postanowiły wprowadzić na bieżąco te zmiany, przez co ostatecznie bardziej ucierpiały podcz
STIEBEL ELTRON uruchomił nową stronę internetową. Witrynę stiebel-eltron.pl charakteryzuje przejrzystość informacji, prostota, funkcjonalność, szybkość wczytywania stron oraz intuicyjna nawigacja.