Data publikacji: 2016-11-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warbud oraz portal Akademia PPP byli partnerami Open Eyes Economy Summit
Kategoria: BIZNES, Firma
Zakończyła się pierwsza edycja Open Eyes Economy Summit, którego partnerami była firma Warbud S.A. oraz portal Akademia PPP. Czy po kongresie zapanuje rewolucja w obszarach: Biznes, Kultura i Miasto?
Podczas dwudniowego kongresu, dotyczącego Ekonomii Wartości odbyły się liczne prezentacje, sesje networkingowe, studia przypadków i tzw. slam battles – intelektualne bitwy. Swoją obecnością zaszczycili słuchaczy specjaliści, profesorowie oraz przedstawiciele różnych branż, którzy dzielili się doświadczeniem. Wśród nich był również przedstawiciel Warbudu oraz Akademii PPP Grzegorz Koprowski. Wziął udział w sesji pogłębiającej na temat kształtowania miejskiej przestrzeni publicznej. W swoim wystąpieniu na temat rewitalizacji obiektów jako jednego z elementów kształtowania przestrzeni publicznej opowiadał o doświadczeniach spółki. Przybliżył słuchaczom wyzwania i dobre praktyki, wpływające na sukces planowanych przedsięwzięć w obszarach miejskich. Zaprezentował realizację projektu Centrum Badań EIT+ we Wrocławiu, która miała strategiczny wpływ na rozwój bezpośredniej okolicy.
„Realizacja takich przedsięwzięć jak Centrum Badań EIT+, które mają kluczowy wpływ na rozwój miast, napawa nas dumą i daje poczucie, że możemy wiele zmienić w obecnym świecie. Cieszę się, że mogłem podzielić się doświadczeniem Warbudu z uczestnikami kongresu. Wymiana dobrych międzynarodowych praktyk pozwoli nam czerpać z nich w przyszłości” – komentuje Grzegorz Koprowski.
Celem kongresu było „przebudzenie” oraz „otwarcie oczu” na problemy związane ze sprzężonym rozwojem społecznym i gospodarczym oraz pobudzenie refleksji na temat relacji pomiędzy rynkiem a wartościami.
„Open Eyes Economy to gospodarka przyszłości, oparta na wartościach i zaufaniu. Firma-Idea to nowa filozofia zarządzania przedsiębiorstwem i jego marką. Zakłada ona redefinicję biznesu, jego rzeczywistą społeczną wrażliwość i przydatność oraz odpowiedzialność firmy – traktowane jako cel i sens istnienia. Nowo określone wartości przedsiębiorstwa w naturalny i uczciwy sposób wzbudzą zaufanie do firmy – ze strony Partnerów, Pracowników oraz Klientów. Dopiero w efekcie takiego podejścia możliwe będzie osiąganie zysku”– mówi profesor Jerzy Hausner.
Więcej informacji na temat kongresu OEES znajduje się na stronie: http://oees.pl/
(Fotografie: Michal Lepecki / Fotorzepa)
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma