Data publikacji: 2016-08-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wydawnictwa CCMS z myślą o czytelnikach
Kategoria: BIZNES, Firma
Ideą towarzyszącą powstaniu Wydawnictw CCMS było m.in. dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców związanych z obszarem obsługi klienta. Służy temu własna dystrybucja i sprzedaż wysyłkowa.
Ideą towarzyszącą powstaniu Wydawnictw CCMS było m.in. dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców związanych
z obszarem obsługi klienta. Służy temu własna dystrybucja i sprzedaż wysyłkowa. Wydawnictwa CCMS należą
do grona wydawców oficjalnych. Każda pozycja książkowa posiada numer ISBN, a co za tym idzie, dostępna jest
w Bibliotece Narodowej, Bibliotece Jagiellońskiej i wytypowanych bibliotekach na terenie całego kraju. Do szerokiej dystrybucji oraz bibliotek trafiła najnowsza seria wydawnicza składająca się z 3 książek: „12 rozmów
o telemarketingu” – tom I, „12 rozmów o telemarketingu” – tom II i „Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta”.
Książki wydawane przez Wydawnictwo CCMS stanowią niejednokrotnie jeden z elementów pakietu oferowanego przez CCMS – właściciela Wydawnictwa CCMS klientom, korzystającym z oferty szkoleniowej. Są uzupełnieniem szkoleń stacjonarnych, e-learningowych czy coachingów.
Wszystkie z wyżej wymienionych książek do końca sierpnia można zamawiać bezpośrednio
w Wydawnictwie CCMS z 33% rabatem .
Kontakt z Wydawnictwem: [email protected]; tel.: 780 106 820
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: [email protected]
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: [email protected]
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma