Data publikacji: 2013-09-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartowała jesienna kampania 360° dla Biznesu Sodexo
Kategoria: BIZNES, Firma
Z początkiem września wystartowała kampania reklamowa kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo promująca ofertę 360° dla Biznesu. Kampania potrwa do grudnia i obejmie reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i Internecie, a także działania public relations.
Ostatnie miesiące roku to dla specjalistów do spraw marketingu okres bardzo intensywnej pracy. Akcje motywacyjne, zakup upominków dla partnerów biznesowych oraz troska o realizację rocznych celów i budżetów marketingowo-sprzedażowych zaprzątają głowę niejednego marketera. Jest to również okres planowania działań i budżetów na kolejny rok finansowy, podczas którego specjaliści do spraw marketingu zastanawiają się jak efektywnie zaplanować akcje wspierające sprzedaż. Z myślą o nich, Sodexo rozpoczęło kampanię reklamową oferty 360° dla Biznesu Kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.
Oferta 360° dla Biznesu, to szeroki zestaw usług oraz narzędzi do przygotowania i realizacji programów wsparcia sprzedaży, który w pełni odpowiada na potrzeby marketerów w zakresie organizacji akcji krótko oraz długoteminowych. W ramach oferty dostępne są m.in.: Kupony Premiowe, Karty przedpłacone czy platforma do zarządzania programami lojalnościowymi on-line Sodexo Performance Suite oraz CardPack, a także zestawy prezentowe Vivabox.
Aktywności reklamowe w ramach kampanii skierowane są szczególnie na promocję: CardPack – narzędzia do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi i motywacyjnymi opartymi na kartach przedpłaconych oraz nowości w portfolio zestawów prezentowych – Vivabox Multibox wchodzących w skład oferty.
Kampania będzie prowadzona od początku września do połowy grudnia w kluczowych mediach marketingowych i prasie opiniotwórczej m.in. w magazynie Brief, Marketing w Praktyce czy Forbes. Kampania zostanie wsparta dodatkowymi działaniami internetowymi (m.in. e-mailingi oraz SEM).
Sodexo w przygotowaniu kampanii wspierały agencje: Total Project (kreacje), Webvariation (kreacje i Internet), FirstLevel (SEM), ConTrust (public relations) oraz dom mediowy Mindshare (planowanie mediów).
W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt:
Diana Stachera
ConTrust
Tel. 501 121 711
e-mail: [email protected]
Filozofia Sodexo
Jakość Codziennego Życia odgrywa ważną rolę w indywidualnym rozwoju każdego człowieka oraz w działalności organizacji. Bazując na takim przekonaniu Sodexo, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań usług dla nieruchomości (Sodexo On-site Service Solutions) oraz w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych (Sodexo Motivation Solutions).
Sodexo stworzyło nową formę usług dla przedsiębiorców, które nie tylko zapewniają rozwój oraz samorealizację pracowników, ale również przyczyniają się do rozwoju gospodarczego, ekonomicznego i środowiskowego społeczności lokalnych, regionów i całych państw, w których Sodexo funkcjonuje.
Sodexo w liczbach (dane z 31 sierpnia 2012)
Grupa Sodexo na świecie
18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu
420 000 pracowników
20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie
80 krajów
34 300 placówek
75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce
5 800 000 obsługiwanej powierzchni (m2)
2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek
2 000 zatrudnionych pracowników
420 Klientów
400 obsługiwanych nieruchomości
70 restauracji
Sodexo Motivation Solutions w Polsce
43 000 Klientów
3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań rocznie
50 000 punktów usługowo-handlowych współpracujących
z Sodexo Motivation Solutions w całej Polsce.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma