Gwałtowny rozwój Internetu w ciągu ostatniej dekady tylko ułatwił przestępcze działania, które w znacznej mierze zostały przeniesione do globalnej sieci gwarantując anonimowość i bezkarność.
Do tego, aby usprawnić logistykę i obniżyć jej koszty nie zawsze potrzebne są skomplikowane rozwiązania. Zdarza się, że firma przez lata niepotrzebnie przepłaca za transport czy magazynowanie, podczas gdy kilka prostych decyzj
Kolejna firma z grupy Promotech, nominowana w akcji #gaszynchallenge wykonała swoje zadanie i wsparła chorego chłopca. Łapska spółka-córka firmy pompowała dla Nikosia z Białegostoku, dla którego zbiórka jest jedyną szansą
Tikkurila Polska SA została wyróżniona tytułem „Orła WPROST 2019”.
Agencja Alert Media Communications, specjalizująca się w komunikacji kryzysowej, opracowała i przedstawia dedykowane rekomendacje dotyczące sposobu zarządzania informacją w związku z narastającym problemem zagrożenia wirusem C
Celem 61 proc. polskich firm z sektora MŚP w 2016 r. będzie poszukiwanie nowych klientów – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Diners Club Polska. Takie plany z pewnością przełożą się na wzrost częstotliwości pod
Guardian Glass w Europie wzbogacił swój pakiet popularnych narzędzi online, Glass Analytics.
Stworzyłeś świetny produkt. W teorii - idealnie wpasuje się w aktualny trend zdrowego stylu życia, fleksitarianizmu czy idei zero waste. Pozostało jedno - kampania reklamowa.
Polskie firmy wciąż stawiają na reklamę. Według badań Starcom, w ubiegłym roku w naszym kraju wydano w sumie 8,8 mld zł na ten cel.
Można powiedzieć, że ostatnia mila oznacza „tylko” końcowy etap dostarczania towaru do klienta. Jednak w przypadku zakupów internetowych właśnie ten finał okazuje się najbardziej istotny, kosztowny i skomplikowany w całym