Według badań Instytutu Saratoga odejście specjalisty i zatrudnienie na jego miejsce nowego pracownika kosztuje tyle, co roczne wynagrodzenie nowicjusza. Zasoby ludzkie uznawane są obecnie za kluczowy czynnik wzrostu gospodarczego i
Duże korporacje, czy choćby oddziały banków, przykładają dużą wagę do tego, by klienci odwiedzający biura obsługi czuli się w nich wyjątkowo. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby także w małych i średnich firmach kl
Najnowsze technologie wkraczają do sektora finansowego. O tym jak można zastosować sztuczną inteligencję na rynku drobnych pożyczek konsumenckich rozmawiamy z Bartoszem Tomczykiem – przewodniczącym rady nadzorczej spółki Pro
Uczestnicy programów lojalnościowych w B2B oczekują od organizatora atrakcyjnych gratyfikacji. Przyznają, że nagrody są główną motywacją do udziału w konkretnym programie (39 proc) – wynika z badania „Kompas lojalności
31% pracowników odczuwa stres w pracy pare razy w tygodniu, a 14% nawet kilka razy w ciągu dnia[1], co przekłada się na ich efektywność i chęć wykonywania obowiązków. 10 października obchodziliśmy światowy dzień zdrowia p
Orły Meblarstwa to wyjątkowy plebiscyt – kapitułą oceniającą są sami klienci, a zwyciężają firmy, z których usług zadowoleni są odbiorcy, a nie przedsiębiorstwa dysponujące największymi budżetami reklamowymi.
Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzed
Unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych to nie ewolucja, ale rewolucja w europejskich przepisach związanych z przetwarzaniem danych. Zmiany te będą dotyczyły wszystkich firm, które gromadzą informacje na temat osób fi
Coraz więcej firm z Wrocławia odczuwa potrzebę wellbeingu i zaczyna nad nim pracować. W nowoczesnych przestrzeniach biurowych, wpisujących się w ideę dobrostanu, organizowane są warsztaty, podczas których pracownicy dowiadują
TaniaKsiazka.pl zdobyła pierwsze miejsce w głosowaniu internautów i została wybrana Podlaską Marką Konsumentów 2019.